♥ Måndag, måndag.

Ställde om klockan imorse till kvart över sex, var skönt att sova 15 minuter extra idag. Var väldigt trött och seg imorse, ville bara sova vidare. Får sova längre i morgon, är fortfarande trött. Har gått jätte bra på jobbet, haft 2 städ och en tvättstuga idag sen lite jobb emellan. Skulle ha slutat jobbet 14.30 men blev att jobba över 30 min. När jag kom hem så la jag mig i soffan och skulle kolla på tv men somna, sov inge för 45 minuter för älsk kom hem och väkte mig. Sen stack han iväg och gymma, då passade jag på att sova en liten stund till. När han kom hem så åkte vi till jysk för vi skulle handla en torkställning men dom hade stängt. Blev att åka till ICA Maxi, och där fanns det torkställning för 179 kr :) Köpte även två böcker och ett nagellack (rosa) Så nu har man lite att läsa igen :) Just nu sitter jag och kollar på Criminal minds på kanal 5.

Idag har jag ljus tända från partylite med dofterna black orchid och strawberry fields, luktar så gott.
På torsdag ska Amy och jag till nautilus klockan 15 för då har vi bokat instruktör. Hoppas att det blir så att vi fortsätter, känns roligare att gå två och gymma än att gå själv. Men jag är fortfarande motiverad av att börja gymma måndagar, onsdagar och torsdagar. Måste ju använda träningsgrejorna jag köpt, kan inte bara ligga och skräpa.


14 år till salu: 59 kr
Skadad: 65 kr
Nagellack : 75 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0