♥ 2009-07-23

Dagen började inte så jätte bra, cyklade i glas imorse när jag cyklade till jobbet. Hoppas att det inte är punka i morgon, då lånar jag nog Andreas cykel. Var lite stressigt på jobbet imorse men det gick bra ändå, toppen att det inte började regna när man var ute och cykla.
Annars har allt varit toppen idag. Ingen huvudvärk eller värk i axlar och rygg :)
Fick min tatuering fixad idag vid 19 tiden (Hade lossnat färg på några ställen), det tog ungefär 1½ timme. Så nu är den fin igen, och gör ont.. Men det får man ta. Fick skjuts av Andreas och han kom även och hämtade mig när jag var klar.
Det regnar som bara den ute, ingen nyhet. (Svensk sommar)
Får se om det blir lite sol i morgon, hoppas. Ska krypa ner i sängen nu! Godnatt och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0