♥ Torsdag, Fredag & Lördag

Torsdag: Jobbade kvällen med Amy :) Började klockan 11 och slutade 21.30
Första gången vi jobbbade kväll tillsammans och det gck väldigt bra tycker ja.

Fredag: Ledig från jobbet :) Cyklade till gymmade vid 12, var ungefär 9 pers där, riktigt nice. Klockan 14 - 17 hade jag tvättstugan var inte lika roligt. Men det måste ju göras. Var helt slut efter gymmet och tvättstugan. Gjorde inte så mycket mer. Andreas åkte och gymma med en kompis efter att han slutat jobbet. Vid 19 tiden så var vi bjudna på grillat hemma hos hans mamma och pappa. När vi kom hem så kollade vi på Wallander - Kuriren, den var sådär.

Lördag: Träningsvärk idag eller!? Kan man nog säga att man har. Inte gjort så mkt idag, låg i solen en liten stund. Just nu sitter älsk och spelar PS3. Har suttit med GIMP 2.6 och gjort en ny header, är inte så dukig, men jag försöker :) vart ganska lik den jag hade innan.  Nej, nu ska jag göra lite våfflor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0