♥ Ont, smärta!

Orkade inte sitta vid datorn igår. La mig en stund på sängen när jag kom hem från jobbet, hade ont i huvudet.
Skulle ha varit ledig idag men chefen min skickade ett mess igår och frågade om jag kunde jobba idag istället för på onsdag (men samma tid 7-15.30) klart att jag kunde det.

Men så kändes det inte imorse när jag vaknade, hade fortfarande lite ont i huvudet. Men tänkte att det skulle släppa under dagen. Men ikke, vid halv tio tiden var det bara att gå in på apoteket och köpa Eeze. Hade börjat se suddigt, och när jag väl var och köpte Eeze så domnade vänsta handen bort. Jätte läskigt, har aldrig varit med om det tidigare när jag haft huvudvärk. Det stod att det skulle ta ca 30 minuter innan det skulle hjälpa men inte för det tog ungefär 2 timmar. På lunchen la jag mig i vilrummet och somna. Skönt, som bara den var det! Sen kändes det bättre i huvudet, men kände att det gjorde ont när jag böjde mig ner. Stannade i alla fall kvar på jobbet, kände att jag inte kunde gå hem. Ville inte svika jobbarkompisarna. Pratade men min familjeläkarmottagning idag för jag har haft ont i huvudet väldigt ofta nu, men hon jag pratade med tyckte att vi skulle avvakta tills i morgon och se hur det är då. Jag som hade tänkt att åka och gymma idag men så blev det inte.
Huvudvärken har nästan släppt helt. Och nu blir det att göra sig iordning för natten. Godnatt och sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0