♥ Karusell

Idag jobbade jag extra 7 - 14.
Efter att jag slutet jobbet åkte jag hem till mamma och gick ut med hunden sen väntade jag på att syrran och hennes kompis skulle komma hem från skolan. Begav oss till marknaden, mötte upp mamsen på vägen. Åkte Extreme fly med lill syrran och hennes kompis, åh vad det snurrade i huvudet efteråt. Det var jätte längesen jag åkte en karusell men nu är det gjort! Förut så älskade jag det men nu vet jag inte riktigt om det är min grej, hehe. Köpte en väska på marknaden, vann ett gosedjur till syrran :) Fanns inte så mkt, marknaderna här blir bara sämre för varje år, färre stånd och matställen.

Nu har jag varit hemma en stund och jag vet inte vad jag ska göra!? Snart ska väl jag och Andreas åka och äta, men vad? En bra fråga! Andreas sitter och spelar sitt nya spel (Batman Arkham Asylum) på PS3, kommer inte vara lätt att få bort honom från spelandet. Men men! Ha en trevlig kväll.

Idag är det 2 veckor kvar tills man fyller 21 :) Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0