♥ Good morning

Humör: Glad
Gjort: Vakna för ett tag sen
Planer: Ska på dop
Ser på: Skärmen/ tv:n
Lyssnar på: Tv:n
Läser: Inget
Dricker: Inget
Äter: Inget än, men snart frukost
Bästa: Ledig :)
Sämsta: Vet inte vad jag ska ha på mig!
Väder: Soligt

Gick och la mig vid klockan ett inatt, kollade på den gröna milen som gick på kanal 3 tror jag vet var. Skulle gå och läga mig tidigare men jag fastnade framför tv:n. Det var så spännande så jag kunde inte stänga av. Somnade på engång när jag la mig i sängen.
Idag ska man till kyrkan på dop. Måste komma ihåg att ta med mig kameran, den får jag bara inte glöma.
Bilder kommer senare när jag kommer hem eller ikväll.
Hoppas att ni får en trevlig dag!
Ska gå och göra mig iordning nu så att jag är färdig när vi ska åka. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: Hejsan :) Då kan det ändå sitta i ganska länge då så länge man vårdar det ordentligt :) Precis. Missköter man det så är det ju inge snyggt att ha kvar det. och kanske inte bra heller för sitt egna hår? Tack det har jag haft hittills. Hoppas du har en bra dag!



2009-08-23 @ 17:13:17
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra helg!! =) Har skolan/jobbet börjat för dig ännu? kramar

2009-08-23 @ 17:14:48
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0