...

Har fortfarande inte kommit iväg till gymmet, har inte riktigt nån lust med de men känner att jag måste hitta på någonting när alla andra jobbar.
Just nu sitter jag med färg i håret och väntar på att få tvätta ur det :) 

Imorse ringde bemanningstjänst och frågade om jag kunde jobba idag men känner att jag inte orkar eftersom jag ska jobba lördag och söndag. Man vill ju ha lite ledigt oxå :) Vad har ni för planer idag?

Fick hjälp av Jessica så att ingen kan kopiera mina bilder och text. Hon är så duktig på design och hon är väldigt talangfull med det hon gör. Tack, så mkt för hjälpen gumz! Klicka på hennes namn, så kommer ni till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0