♥ Elgiganten..

Åkte hem till mamma vid 11 tiden. Gick ut med hunden på en långpromenad. När min lilla syster kom hem från skolan så tog jag, syrran och en kompis till henne en cykeltur till elgiganten. Vi kollade på lite grejor, det var riktigt trevligt med en cykeltur i det fina vädret :)

Skulle behöva åka till Media Markt och lämna in min mobil för displayen på luckan är sönder :( Skitgrejer. Det är inte kul att inte se hur mkt klockan är eller vem som ringer, för det kunde man göra innan displayen på luckan slutade att funkera. Men man kan använda ''knapparna'' som är på luckan (konstigt). Men det får bli en annan dag!

Min mobil

Snart ska jag röra mig hem till Andreas. Idag blir det att äta pastasallad med grillad kyckling i och hemma gjord vitlöksdressing! Mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0