♥ Äntligen fredag.

God morgon!
Vakna för ett tag sen, har ätit frukost tillsammans med Andreas :) inte alla gånger vi gör det! Men idag fick vi chansen att göra det (mysigt). Snart ska jag börja göra mig iordning för att åka till Camilla (frissan) Bussen går 12.17 och då hinner jag lagom fram i tid till klockan ett. Måste bara komma ihåg att ta med håret, annars blir det lite svårt att sätta i det, hehe. Så snart får man långt hår igen :)
Har ni sovit gott i natt?  Jag har sovit hur bra som helst, och jag fick sova hela natten :)


Kommentarer
Postat av: Ida

idag vet ajg inte . vad händer för dig ?

2009-08-21 @ 15:06:10
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0