♥ 2009 - 08 - 01

Igår låg jag i sängen nästan hela dagen, kollade på Änglagård, änglagård: andra sommaren och Beck - skarpt läge. Vid åtta tiden så tog Andreas och jag en promenix till hans päron, blev bjudna på grillat, (mums) det sitter aldrig fel, sen blev det kaffe efter det. När vi kom hem var det bara att gå och nanna för att orka upp till jobbet.
Vad tiden går fort, redan första augusti. Snart åker vinterkläderna fram igen.

Dagen har varit seg, skulle ha jobbat till 15.30 men fick gå hem vid 13.30 (skönt) Har fortfarande träningsvärk i armarna, men det går nog över nästa gång man gymmar (hoppas det). Efter att jag kom hem från jobbet så hoppade jag ini duschen en snabbis, gjorde mig iordning. Sen åkte Andreas, jag och hans släkt i Västerås till Enköping för att fira hans syssling, som fyller 20 på tisdag. Grattis i förskott! Blev god mat, kaffe och en jätte god tårta :)

Det blir en lugn kväll för mig eftersom jag börjar klockan 7 i morgon bitti och jobbar till 14 eller 15. Tiderna varierar ang. hur många som har sagt i från eller inte är hemma. Nu ska jag gå och kolla om det är något på tv, är det inte det så blir det nog att kolla på en film men vad!? Ha en trevlig kväll.

Älsk o jag
Jag älskar dig, Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0